Játékötletek, ajándékötletek, dekorációk, meghívók

Szülinapi zsúr otthon

Szülinapi zsúr otthon

Ötletes meghívók sajátkezűleg

2016. május 03. - bopire

Tátikás meghívó

A kislányok körében most is nagyon népszerű a tátika hajtogatás. s így a gyerekekkel együtt dekoratív meghívókat készíthetünk.  A feliratokat érdemes gépen megszerkeszteni, főleg ha sok meghívót kell készítenünk, de ha időnk engedi akkor egyesével kézzel is megírhatjuk őket. 

meghivo_kepek1.jpg

Könyvecskés meghívó

Nagyon egyszerű ennek a meghívónak az elkészítése, és gazdaságos is, hiszen egy A/4-es papírlapból 2 darabot is készíthetünk. Én egy Word dokumentumban szerkesztettem meg a meghívót. A lap beállításnál a fekvő tájolást választottam. Majd létrehoztam egy 4 cellából álló táblázatot. Egy-egy cellába kerültek különböző információk, mint a dátum időpont, cím, stb... Majd a következő oldalra, újabb 4 cellából álló táblázatot hoztam létre a maradék 4 oldal számára. Nyomtatáskor először az első oldalt nyomtattam ki, majd a lapot megfordítva visszatettem és kinyomtattam a 2. oldalt. Nyomtatónként eltérhet, hogy hogy fogatja át a lapot a nyomtató, ezért előtte érdemes egy próbát tenni. 

meghivo_kepek2.jpg

Kihúzhatós meghívó

Ez a meghívó kicsit bonyolultabb, de biztosan sikert aratunk vele.

Egy A/4-es lapot 3 részre osztunk.

Az első harmadba kerül a torta képe és a meghívó szövege. A 3. harmadba a meghívó előlapját szerkesztettem meg. 

A lap felső harmadát levágjuk, majd egy szike segítségével félkörívben kivágjuk a tortát, de nem teljesen, az alját nem kell elvágni.

A lap másik felé ketté hajtjuk, és a képen látható vastagabb vonal mentén egy szikével bevágjuk, ide kell majd befűzni a tortát.

Végül, ha a tortát befűztük, összeragasztjuk a meghívót. A közepébe fűzött lapot kicsit kihúzzuk, majd kilyukasztjuk és egy szalagot fűzünk bele, hogy könnyebben tudjuk kihúzni a közepébe fűzött lapot. 

meghivo_kepek4_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenamiszulinap.blog.hu/api/trackback/id/tr928682532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása